Ons dagelijks bestuur voor de interne werking bestaat uit 3 personen. Hieronder even een korte introductie van hen: 

Linda is de hoofdverantwoordelijke van de vzw. Zij houdt de budgetten in de gaten (zowel inkomende als uitgaande betalingen) en volgt ook de facturatie op. Ook doet zij de verplichte administratie van dierenwelzijn om onze erkenning te behouden, bv inschrijvingen vrijwilligers, weekplanning, animal shelter,… Zij is het eerste aanspreekpunt van onze dierenartsen en plaatst ook de bestellingen voor al het materiaal en voeding. Ook de mailbox wordt door haar in de gaten gehouden en Linda zoekt naar de ideale match tussen katjes en adoptant. Meldingen gaan ook via haar, zij volgt op, kijkt of er plek is en gaat meestal ter plekke kijken hoe we kunnen helpen. Linda plaatst ook de meeste updates op onze Facebook-pagina. En last but not least; zij is ook opvangmama (en flessenmama) en heeft steeds een 5-tal katten of kittens onder haar hoede. 

Els is de rechterhand van Linda en back-up verantwoordelijke. Ze ondersteunt vooral bij meldingen en vangacties. Els houdt ook de vangacties in de gaten en houdt de oproepen bij (wachtlijst). Zij houdt steeds een heel mooi overzicht over onze mogelijkheden. Ze houdt ook de opslagruimte netjes bij. Els is bovendien verantwoordelijk voor het drukwerk en eventuele persteksten. Els is ook opvangmama en vangt altijd kittens op. 

Jolien is de dochter van Linda en verantwoordelijk voor het verkoopsteam. Alles wat we verkopen, acties die we doen, marktjes ,… lukken grotendeels doordat zij haar schouders hieronder zet. Er zitten ook nog een heleboel vrijwilligers in het verkoopsteam zodat we meer kunnen bereiken.

Verder hebben we een uitgebreide vrijwilligersgroep waar zowel mensen tussen zitten die af en toe vervoer doen, helpen met fondsen te verzamelen, opvanggezinnen en allerlei andere taken.
Wil je ons team vervoegen? neem dan gerust contact op via de contactpagina